Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

«Π.Σ.Ε.»: Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ (ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ) ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.

Δημοσίευση : 22 Δεκεμβρίου 2007

Σχετικά με το «Παγκόσμιον Συμβούλιον Εκκλησιών» (ΠΣΕ). 'Όπως ευστόχως παρατηρεί ο γνωστός Επίσκοπος Ρασκοπρεσρένης Αρτέμιος, «και μόνο ο τίτλος "ΠΣΕ" εκφράζει την αίρεση του ψευδο-εκκλησιαστικού αυτού οργανισμού».

Συμμετέχουσα η Ορθ. 'Εκκλησία εις το ΠΣΕ, συμπλέει με την παναίρεση του Οικουμενισμού, διότι υπογράφει εκκλησιολογικές διαστροφές, όπως οι ακόλουθες:

1. Οι 340 περίπου «εκκλησίες» του ΠΣΕ είναι ΙΣΟΤΙΜΕΣ.

2. Οι «εκκλησίες» του ΠΣΕ είναι ΕΝΩΜΕΝΕΣ και ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ την Μίαν Εκκλησίαν.

3. Κάθε μέλος αναγνωρίζει ότι η Μία αυτή «εκκλησία» περιλαμβάνει και άτομα που ΔΕΝ ανήκουν στην εκκλησία από την οποίαν προέρχεται το μέλος τούτο.

4. Είθε όλοι να συμμετέχουν στην κοινή λατρεία και τη μυστηριακή κοινωνία.

5. Το ΠΣΕ «δεν είναι δυνατόν και δεν πρέπει να βασιστεί σε συγκεκριμένη τινά αντίληψη περί εκκλησίας». Δηλαδή, η Ορθόδοξη Εκκλησιολογία απορρίπτεται ασυζητητί!

6. Το Άγιο Πνεύμα εργάζεται διά μέσου της διαφορετικότητος πού υπάρχει στην Οικουμενική Κίνηση, η οποία συνίσταται από το ΠΣΕ και την Ρωμαιο-καθολική «εκκλησία». Η αποκλειστικότητα αντιτίθεται στο νόημα της οικουμενικότητας. Οι «εκκλησίες» της Οικ. Κίνησης έχουν «κοινή κλήση» να εργασθούν για την ΟΡΑΤΗΝ ενότητα. ('Υποτίθεται ότι υπάρχει αόρατη ενότητα!)

7. Αν και προς το παρόν ατελής, υπάρχει ήδη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κοινωνία μεταξύ των «εκκλησιών» της Οικ. Κίνησης. Ο στόχος είναι η πλήρης κοινωνία.

8. Η ευθύνη των «εκκλησιών» για την επίτευξη της ορατής ενότητας είναι κοινή, οπότε πρέπει ν' αποφεύγονται αφιλάδελφοι ενέργειες μεταξύ των «εκκλησιών» (προσηλυτισμός, αναθέματα κ.λπ.).

9. Το ΠΣΕ αναγνωρίζει την ποικιλία των «θεολογικών και πνευματικών παραδόσεων» (διπλωματικός όρος διά τις αιρέσεις) των διαφόρων «εκκλησιών».

10. Παρά τις «αμαρτίες του παρελθόντος της», η Ορθοδοξία καλείται ν' αγωνισθεί για την ενότητα των χριστιανών, με την προϋπόθεση ότι θα ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ το «ΠΑΡΑΔΟΞΟ» πιστεύω της ότι είναι η μόνη 'Εκκλησία του Χριστού επί της γης και θα δεχθεί ότι «η 'Εκκλησία του Χριστού ΔΕΝ είναι οργανισμός, αλλά νέα ζωή εν Χριστώ . . . Όταν η Ορθοδοξία είναι ειλικρινής με τον εαυτό της, τότε ομολογεί ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ του Χριστού»!!! (Η έμφαση του γράφοντος.)

Η παραδοχή τοιούτων διαστροφών αποτελεί ΦΡΙΚΤΗ ΑΙΡΕΣΗ, διότι σημαίνει άρνηση της μοναδικότητας της Ορθ. Εκκλησίας καί βλασφημία του 9ου άρθρου του Συμβόλου της Πίστεως: «Πιστεύω . . . εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν καί Αποστολικήν Εκκλησίαν». Αυτή είναι η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ την οποίαν κηρύττει το Οικ. Πατρ/χειο εδώ και ογδόντα και πλέον έτη και για την οποία εισπράττει τούς επαίνους του ΠΣΕ.

ΣΑΝ «ΞΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ» ΔΕ, Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ, ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΟΣΧΑΣ. ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ; ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΣΑΝ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΣΤΗΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΩΝ... «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ»! ΕΙΔΑΤΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ο ΠΟΝΗΡΟΥΛΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΙ ΓΙΑ ΑΙΡΕΣΕΙΣ;

ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΜΩΣ, ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ!

ΑΜΕΣΩΣ, ΤΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ: ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΕΡΩΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΣΕΤΑ. ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ΠΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ (ΡΟΖ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ. Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ «ΓΕΝΙΚΟΥ» (ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΦΙΛΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ) ΚΑΙ Ο «ΦΙΛΟΣ» ΠΗΔΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ..

ΕΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΔΕ (ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ), ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΣΑΝ ΗΘΙΚΗ ΑΥΤΟΥΡΓΟ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ !..

Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΧΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ (ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ κ. ΓΕΝΙΚΟΥ) ΣΤΟ ΕΥΡΟΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ ΠΟΡΝΟ...

ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ:

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ», ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ «ΔΕΞΙΑΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ» («ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ»)!

ΟΛΑ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑΠΕΙΝΑ..


Π. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ


(Από το - μετά από 9 μήνες ζωή - απενεργοποιημένο - το καλοκαίρι 2008 - ιστολόγιο του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, το «χαιρετίσματα», στο natapoume.pblog.gr.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: